OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Gevonden artikelen

    Filteren 1

    Filter de resultaten

    Actieve filters 1

    Internet en social media

    Rubriek

    Online Magazine

    Auteur

    Toon meer

    Dossier

    Toon resultaten

    Internet en social media

    Hier vindt u artikelen rond boeken over bijvoorbeeld Instagram en LinkedIn, maar ook over online thuiswerk. Voor iedere professional die meer wil weten over deze onderwerpen.
    534 resultaten
    preview
    Internet en social media
    24 februari 2023
    Bob Hardus
    2-4 minuten leestijd
    In het online doolhof zijn bedrijven allemaal op zoek naar de toverformule; bovenaan in Google, want dat staat gelijk aan kwaliteit, betrouwbaarheid en winstmaximalisatie. Maar hoe komen die zoekresultaten eigenlijk tot stand? Achter elke zoekterm en elke ranking gaat een strategie van manipulatie op de meest diverse niveaus schuil. Van linkbuilders, pinguïns en panda’s tot aan Google’s eigen volgsystemen. 
    recensie
    Internet en social media
    22 februari 2023
    Elly Stroo Cloeck
    3-5 minuten leestijd
    Ik zit op LinkedIn, met 9 miljoen anderen. Ik lees veel posts, en natuurlijk wil ik dat anderen mijn posts lezen, ik wil een zo’n groot mogelijk bereik. Maar hoe? Ina Boer heeft met ‘Zo bedenk je de perfecte post op LinkedIn’ een superhandig boek geschreven waarin LinkedIn functionaliteit en copywriting samenkomen. Lezenswaardig omdat je het moet lezen (nee, geen typo).
    Interview
    Internet en social media
    15 februari 2023
    Bas Hakker
    5-7 minuten leestijd
    Ina Boer was jarenlang uitgever van managementboeken, maar besloot drie jaar geleden als uitgeefcoach aan de slag te gaan. Onderdeel van haar werk is auteurs helpen bij het promoten van hun managementboek en LinkedIn is daarvoor een ideaal platform. Ze schreef een boek over hoe je dat handig aanpakt: ‘Zo bedenk je de perfecte post op LinkedIn’.
    recensie
    Internet en social media
    9 februari 2023
    Peter de Roode
    3-4 minuten leestijd
    Nee, ik ben al LinkedIn-expert... Ik wist immers een paar knopjes te vinden en meende dat dat voldoende was. Maar na het lezen van het vlot geschreven ‘Zo bedenk je de perfecte post op LinkedIn’ van Ina Boer, ben ik daar toch anders naar gaan kijken. Het bevat zo veel praktische tips, en is zo helder geschreven dat ik mij uitgedaagd voelde om meer uit LinkedIn te halen.
    achtergrond
    Algemeen management
    8 februari 2023
    Bertrand Weegenaar
    8-12 minuten leestijd
    De toekomst inspireert filmmakers, science fiction auteurs, kunstenaars en game-makers. Innovaties als Web 3.0., metaverse en blockchain komen oorspronkelijk uit hun koker. Inmiddels zijn ze werkelijkheid gemaakt door ingenieuze techneuten en uitvinders. En daardoor worden ze steeds relevanter voor organisaties.
    interview
    Internet en social media
    2 februari 2023
    Karin de Zwaan
    2-3 minuten leestijd
    Ina Boer heeft 20 jaar als uitgever gewerkt en ze gaf in die hoedanigheid meer dan 500 managementboeken uit. Nu begeleidt ze (aankomende) auteurs bij het hele traject van idee tot publicatie. In een bonusaflevering van podcast De Boekenpraktijk praten we over alles wat er komt kijken bij het schrijven en uitgeven van een managementboek. Want haar eerste boek is inmiddels gepubliceerd: 'Zo bedenk je de perfecte post op LinkedIn'. 
    recensie
    Internet en social media
    30 januari 2023
    Louis Thorig
    3-4 minuten leestijd
    Met circa 9 miljoen gebruikers is LinkedIn het grootste zakelijke platform van Nederland. Zo leent het netwerk zich uitstekend om ondermeer de juiste baan of stageplaats te vinden, verbinding te maken, professionele relaties te versterken en vaardigheden te leren die je nodig hebt om te slagen in je carrière. Maar LinkedIn leent zich eigenlijk voor veel meer.
    recensie
    Internet en social media
    19 januari 2023
    Danny Mullenders
    3-4 minuten leestijd
    Ina Boer is uitgeefcoach, en LinkedIn- en marketingcoach voor ondernemers die het voornemen hebben een boek te schrijven. Daarvoor was zij uitgever van managementboeken, waarvan overigens een behoorlijk aantal de nummer 1-plek bereikten op managementboek.nl.  
    recensie
    Internet en social media
    13 januari 2023
    Sjors van Leeuwen
    3-4 minuten leestijd
    Hoe val je op tussen 9 miljoen LinkedIn-gebruikers? Juist, door de perfecte post! Hoe je die maakt vertelt Ina Boer in het boek ‘Zo bedenk je de perfecte post op LinkedIn’.
    preview
    Internet en social media
    6 januari 2023
    Ina Boer
    3-4 minuten leestijd
    Goede content voor LinkedIn... Wat is dat precies en wat zijn de ingrediënten van de perfecte post? En hoe maak je die? Ina Boer, uitgeefcoach en LinkedIn- en marketingcoach voor ondernemers, schreef er een boek over: ‘Zo bedenk je de perfecte post op LinkedIn’. In haar preview vertelt Boer meer over haar boek, en over hoe die perfecte post er uitziet.
    recensie
    Internet en social media
    4 januari 2023
    Koen Wijbrands
    1-2 minuten leestijd
    In het boek ‘Het metaverse - En de revolutie die het gaat veroorzaken’ geeft Matthew Ball een uitgebreid en objectief beeld van wat de Metaverse precies is en hoe deze in de toekomst onze manier van leven zal veranderen. 
    boekenlijst
    Communicatie en media
    29 december 2022
    Managementboek Redactie
    Aan het einde van het jaar is het moment aangebroken om terug te kijken. We zetten de 25 bestverkochte boeken van 2023 hier op een rij. Dit zijn de boeken die iedereen gelezen heeft en die je niet mag missen.
    boekenlijst
    Communicatie en media
    8 december 2022
    Managementboek Redactie
    In 2022 stonden er 22 verschillende boeken op de nummer 1 positie van de Managementboek Top 100. Maar welke boeken deden het het beste over het jaar? Hieronder presenteren wij de 10 bestverkochte boeken van 2022.
    boekenlijst
    Algemeen management
    6 oktober 2022
    Managementboek Redactie
    Tien boeken zijn genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2022. Platform Innovatie in Marketing (PIM) wil met deze prijs de innovatieve ontwikkelingen in het marketingvak een podium bieden. Op 24 november 2022 wordt de winnaar bekend gemaakt.
    recensie
    Internet en social media
    15 september 2022
    Sibrenne Wagenaar
    3-5 minuten leestijd
    Podcasts, wie luistert ze niet? Ze vliegen ons om de oren. Met de toenemende populariteit van podcasts is de concurrentie ondertussen enorm. Een hele kunst om nog origineel uit de hoek te komen. Lijkt podcasting je wel leuk, maar zoek je naar die originele invalshoek? In ‘Van idee tot podcast’ neemt Rutger Steenbergen je mee in het plannen, maken en promoten van je podcast. Een handig boek om je idee om te zetten in een plan.
    achtergrond
    Communicatie en media
    26 augustus 2022
    Bertrand Weegenaar
    6-8 minuten leestijd
    Iedere manager, bestuurder, ondernemer zou zich met marketing bezig moeten houden. Geen marketing is geen sales. En geen sales… Of het nu om het handwerk, het schrijven van teksten, uitwerken van een socialmediaplan of andere zaken gaat. Het moet op jouw agenda staan. Op dit gebied verschijnen vele boeken. Bertrand Weegenaar neemt ons aan de hand, het boekenbos in.
    recensie
    Internet en social media
    15 augustus 2022
    Jan Hoogstra
    5-7 minuten leestijd
    Internetcriminaliteit is een hot item. De vraag tegenwoordig is niet meer of je gehackt wordt, maar wanneer. Technische maatregelen kunnen we in overvloed nemen, maar die zijn niet voldoende. Het probleem zit vaak tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel, oftewel wij als gebruikers. 
    preview
    Internet en social media
    10 augustus 2022
    Stijn de Wilde
    3-4 minuten leestijd
    82% van cyberaanvallen is gericht op de mens. 95% van alle cyberincidenten wordt veroorzaakt door de mens. En 100% van alle organisaties is een potentieel doelwit. Daarom schreef Stijn de Wilde zijn boek ‘Wij zijn de zwakste schakel’. In zijn preview vertelt hij erover.
    recensie
    Internet en social media
    2 juni 2022
    Ina Boer
    3-4 minuten leestijd
    Als coach van auteurs van managementboeken adviseer ik mijn klanten om aan de slag te gaan met het maken van filmpjes. Door video gaan mensen jou als persoon zien en vergroot je je herkenbaarheid en je know-like-trustfactor. Daarom las ik Professionele video’s maken met je smartphone.
    recensie
    Internet en social media
    30 mei 2022
    Froukje Schaaf
    2-3 minuten leestijd
    Heb je zelf een website gemaakt en nu denk je: ik moet ook iets met SEO doen, maar hoe werkt dat eigenlijk? Dan is dit boek iets voor jou! De makers van Yoast, een tool voor SEO optimalisatie van Wordpress-websites, hebben een boek geschreven waarin ze de lezer stap voor stap meenemen in de wereld van SEO en de functionaliteiten van de plugin Yoast.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden