Aaltje Vincent is een toonaangevend expert in jobmarketing, slim en succesvol solliciteren. Met ruim dertig jaar ervaring in het vakgebied. Ze deelt hierover als spreker, trainer en coach en in de landelijke pers en op radio en tv. Vanuit haar expertsie adviseert zij tevens werkgevers in het écht sollicitantgericht werven.
Meer over Aaltje VincentSolliciteren naar werkgeluk
Zo vind én kies je het beste je nieuwe werk
Paperback Nederlands 2022 1e druk 9789000385287Samenvatting
Een nieuw sollicitatiehandboek van bestsellerauteur Aaltje Vincent
- Waar hoop je op als je solliciteert?
- Wat kan een baan jóú bieden?
- En hoe vind je nou écht geluk in je nieuwe werk?
In haar nieuwe boek richt Aaltje Vincent, een van de grootste specialisten op het gebied van solliciteren, zich op het vinden van werkgeluk. Uit onderzoek blijkt dat bijna een derde van alle werkenden al na een jaar vertrekt bij een organisatie omdat er toch geen goede match is tussen de werknemer en de werkgever. Het is tijd dat daar verandering in komt en dat geluk centraal komt te staan in het sollicitatieproces.
In 'Solliciteren naar werkgeluk' helpt Aaltje werkzoekenden én werknemers slim en succesvol te solliciteren naar een baan waar ze écht gelukkig van worden.
Specificaties
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Aaltje Vincent
Inhoudsopgave
1 Jouw nieuwe werkgeluk
2 Nieuw werkgeluk: je zichtbaarheid telt!
3 Solliciteren naar werkgeluk via netwerken
4 Solliciteren naar werkgeluk via LinkedIn
5 Solliciteren naar werkgeluk met je motivatiebrief en CV
6 Het sollicitatiegesprek: ga je samenwerken of niet?
Dankwoord
Over Aaltje Vincent
Bijlagen
Register
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan