Gratis verzending

Bij een bestelling vanaf €20

Paul Postma Big Data Marketing

Big Data Marketing

Paul Postma

ISBN: 9789492196200
Taal: Nederlands
Verschijningsvorm: Boek
Aantal bladzijden: 168
Verschijningsdatum: 9 december 2016
Druk: 1
€27,95

Gratis

verzending

Aantal: Bestellen
Geen info

Snel, simpel en succesvol aan de slag met Big Data Marketing
Let op: dit boek verschijnt rond 9 december 2016. 

Big Data Marketing is een verrassend vak waarmee bedrijven en organisaties hun commerciële activiteiten aanzienlijk kunnen verbeteren. Het laat een scherper beeld zien van de commerciële werkelijkheid dan je eigen ogen. Paul Postma maakt Big Data Marketing voor grote en kleine organisaties uitstekend toepasbaar. En laat zien hoe je de voordelen kunt realiseren.

Dit boek voert je door het proces waarmee je van big data, maar ook van weinig data, het meeste plezier hebt bij het sturen van commerciële processen: bij marketing en verkoop. Om de voordelen van sturen op data te gebruiken, hoef je niet ‘big’ te beginnen. Sterker nog, als je klein begint overzie je nog wat je doet en ervaar je hoe je voorspellende waarde creëert uit data. Diezelfde principes zijn ook van toepassing als de hoeveelheid data immens en snel wordt met een onoverzichtelijk aantal bronnen. Je begrijpt dan beter wat je doet en hoe je ermee moet werken.

In dit boek veel praktijkvoorbeelden van onder andere Ben & Jerry’s, Disneyworld, Dreft, funda, Landal GreenParks,  Marston’s, McDonald’s, Prins & Dingemanse, Sanoma en VICE.     


Auteur: Als een van Nederlands´ bekendste marketeers heeft Paul Postma een reputatie in successen met datagestuurde marketing. Als geen ander heeft hij inzicht in kansen en mogelijkheden van Big Data Marketing, en in de illusies. “Wie via Big Data naar zijn klanten kijkt, ziet als een onbevangen kind hoe verrassend de wereld er in werkelijkheid uitziet.”  

Auteurs:
Verkooppositie:
Taal: Nederlands
Verschijningsvorm: Boek
Aantal bladzijden: 168
Verschijningsdatum: 9 december 2016
Druk: 1
Diana Janssen (directeur DDMA) 14-11-2016 13:49

Paul Postma toont in dit boek dat innoveren en verantwoordelijkheid nemen uitstekend samengaan met het neerzetten van mooie marketingresultaten. Met zijn heldere, enthousiaste schrijfstijl, strategische onderbouwing en praktische voorbeelden maakt hij duidelijk hoe elke marketeer met behulp van big data zijn of haar organisatie vooruit kan brengen. Met ‘Big Data Marketing, snel - simpel - succesvol’ onderscheidt Paul Postma zich wederom als gezaghebbend denker en schrijver. Ons vakgebied is een boek vol duiding en praktische tips rijker. Doe er uw voordeel mee!

5 sterren gebaseerd op 1 beoordelingen

Anderen bekeken ook