Gratis verzending

Bij een bestelling vanaf €20

Patrick Petersen Handboek Online Marketing editie 4

Handboek Online Marketing editie 4

Patrick Petersen

Binnen 2 werkdagen bezorgd
ISBN: 9789491560705
Taal: Nederlands
Verschijningsvorm: Boek
Aantal bladzijden: 512
Verschijningsdatum: 2014
Druk: 4e
€39,95

Gratis

verzending

Aantal: Bestellen
Geen info
Het praktische Handboek Online Marketing 4.0 (HOM4) is een management- en studieboek dat vooruitstrevende theorie en marketingmodellen mixt met harde quickwins. Het uitgebreide boek staat vol quickwins, cijfers, strategische modellen, wetenschappelijke onderzoeken, tips, cases en exclusieve interviews met experts als Henk de Hooge, Stephan Fellinger, Jan Dijkgraaf, Richard Lamb, Hans Molenaar en Egbert Jan van Bel. 

In het HOM4 wordt er onder andere aandacht besteed aan moderne strategische marketingmodellen, het scoren met de juiste online marketingmix, usability en optimalisatie, contentstrategie, webvertising, e-mailmarketing, mobile marketing plus social media en engagementmarketing. De hoofdstukken over zoekmachinemarketing helpen je een aantoonbaar betere ranking te geven.

De praktische marketingmodellen worden omgezet tot een strategisch online marketingplan. Het HOM4 leunt zwaar op de actuele maar vooral ook de toekomstige praktijk. De duizenden digitale aanvullingen - zoals interviews, cases, infographics, presentaties en video’s - benadrukken de toon van het boek: leer de wereld van online marketing 4.0 kennen, leer van de experts!

HOM4 in het kort:
- HOM4 is een totaal herschreven versie van het bekende Handboek Online Marketing
- Met meer dan 2000 digitale bijlagen, meer dan 50 nieuwe cases
- Geschikt voor zowel b2b, b2c als non-profit
- Met bijdragen van de top van online experts in Nederland
- Het Handboek Online Marketing 4.0 helpt bij het maken van een strategisch online marketingplan
- De hoofdstukken over contentstrategie, mobile marketing, e-commerce, weboptimalisatie en social media marketing zijn uitgebreid en bij de tijd gebracht.

Online marketeer, docent, bestsellerauteur, ondernemer, columnist en spreker Patrick Petersen studeerde in 1997 af op de ‘Integratie van internet binnen de marketing- en communicatiemix van grote organisaties in Nederland’. Deze scriptie resulteerde in een groot aantal eigen marketingmodellen en uitgesproken visie hoe online marketing succesvol in te zetten. Petersen is op Twitter bekend als @Onlinemarketeer. 

De gedreven internetondernemer - zie onder andere Educator. nl, AtMost.nl en AtMost.TV - (heeft ge)werkt voor organisaties zoals T-Mobile, DELTA, EY, Heineken Music Hall, De Hypotheekshop, Heijmans, Trendhopper, Bouwfonds, Hästens, SNS Reaal, TU Delft, IKEA Nederland, de Roterogroep en Rijkswaterstaat.

zie ook: www.handboekonlinemarketing.nl 

Auteurs:
Verkooppositie:
Taal: Nederlands
Verschijningsvorm: Boek
Aantal bladzijden: 512
Verschijningsdatum: 2014
Druk: 4e
Patrick Petersen (3)
 Toevoegen
Gebruik komma's om tags te scheiden.
M.A. van der Heyden 14-12-2015 19:02

Prima doe en leerboek dat je als lezer van A tot Z meeneemt in de brede wereld van online marketing. Ook met oefeningen en een aanbouw van een strategisch plan.

Richard van Moorsel 24-03-2015 19:43

Een breed en goed geslaagd boek dat veel heeft gewonnen aan inhoud door contentstrategie, conversie en funneling en veel mobile toe te voegen. Een echt naslagwerk dat zich online maar blijft uitbreiden. Complimenten.

Anna Mantel 11-02-2015 09:38

Ontzettend goed boek. Eindelijk een volledige kijk op de Online Marketing wereld. Scherp. Geen snob-praat. Gewoon inspiratie en duidelijke taal over hoe je digitale marketing kunt toepassen in een veranderende wereld.

4.65 sterren gebaseerd op 3 beoordelingen

Anderen bekeken ook