Gratis verzending

Bij een bestelling vanaf €20

Marten Waardenburg Het communicatieplan; opzet en uitvoering in 8 stappen

Het communicatieplan; opzet en uitvoering in 8 stappen

Marten Waardenburg

ISBN: 9789026730108
Taal: Nederlands
Verschijningsvorm: Boek
Aantal bladzijden: 84
Verschijningsdatum: 1999
Druk: 1e
€22,95

Gratis

verzending

Aantal: Bestellen
Geen info

Het communicatieplan:
Opzet en uitvoering in 8 stappen. Communicatie is een van de belangrijkste managementinstrumenten om de doelstellingen van de organisatie te verwezenlijken. De visie van de organisatie, zoals neergelegd in het mission statement, vormt daarbij het uitgangspunt. Communicatie vereist naast visie ook vakkennis, creativiteit en flexibiliteit. Een planmatige aanpak is bij dit alles een eerste vereiste. Zonder een heldere visie en een duidelijk plan van aanpak is communicatie minder effectief en de kans op mislukken groot.
In Het Communicatieplan: Opzet en uitvoering in 8 stappen vormen de acht basisstappen de rode draad voor het opzetten van communicatiebeleid én voor de uitvoering van de dagelijkse communicatieactiviteiten.


Over de auteur
Drs. Marten Waardenburg (1948) is als communicatiemanager werkzaam bij de SFB Verzekeringsgroep N.V. in Amsterdam. Hij is sinds vele jaren als docent, auteur en examinator betrokken bij verschillende communicatieopleidingen en -examens. Daarnaast is hij hoofdredacteur van de Communicatiedesk, redacteur van Communicatiesignalen en auteur van verschillende Communicatiememo's en andere boeken op het gebied van communicatie.

Auteurs:
Verkooppositie:
Taal: Nederlands
Verschijningsvorm: Boek
Aantal bladzijden: 84
Verschijningsdatum: 1999
Druk: 1e
Voor dit boek zijn nog geen reviews