Gratis verzending

Bij een bestelling vanaf €20

Marian Dingena Key-account management 2e editie

Key-account management 2e editie

Marian Dingena

Binnen 2 werkdagen bezorgd
ISBN: 9789492196156
Taal: Nederlands
Verschijningsvorm: Boek
Aantal bladzijden: 280
Verschijningsdatum: 31 augustus 2016
€34,95

Gratis

verzending

Aantal: Bestellen
Geen info

Haal alles uit je belangrijkste klantrelaties

Key-account management 2e editie

De bestseller Key-account management is geheel herzien. Het laat op praktische wijze zien hoe je kunt werken aan het opbouwen, ontwikkelen en actief beheren van je belangrijkste klantrelaties.

In dit boek worden de laatste ontwikkelingen en trends beschreven. Het geeft antwoord op vragen als hoe selecteer je key-accounts, hoe ontwikkel je key-relaties, hoe maak je realistische plannen en hoe organiseer je key-account management binnen je bedrijf? Ook in deze editie weer praktische tools als de werkbladen en diverse organisatiemodellen.

Naast actuele cases en best practices zijn per hoofdstuk een leerdoelstelling en discussievragen toegevoegd, hetgeen deze editie ook bijzonder geschikt maakt voor toepassing binnen hoger (sales) onderwijs.

Auteurs:
Verkooppositie:
Taal: Nederlands
Verschijningsvorm: Boek
Aantal bladzijden: 280
Verschijningsdatum: 31 augustus 2016
Druk:
Voor dit boek zijn nog geen reviews