Gratis verzending

Bij een bestelling vanaf €20

Dick Buschman, Femke Schavemaker Brand Experiences
ISBN: 9789013022186
Taal: Nederlands
Verschijningsvorm: Boek
Aantal bladzijden: 153
Verschijningsdatum: 2005
Druk: 1e
€25,95

Gratis

verzending

Aantal: Bestellen
Geen info
In een tijdperk waarin de gemiddelde consument enkele honderden reclameprikkels per dag te verwerken krijgt, wordt beraken belangrijker dan bereiken. Belevenissen of experiences spelen een sleutelrol in de huidige maatschappij.

Om de voordelen te kunnen benutten die experience marketing u als marketeer kan bieden, dient u de essentie van het experience vakgebied scherp te krijgen.

'Brand experiences' wijst u de weg in de wereld van experiences. Het schetst de opkomst van dit fenomeen en verschaft inzicht in de verschillende theorieën die worden gehanteerd. Ook laat het zien hoe experiences toegevoegde waarde kunnen hebben voor uw merk. Brand experiences biedt u handvatten om experiences te regisseren en kanalen voor interactie in te richten en geeft inspiratie door succesvolle experience-cases te behandelen.

Brand experience ontrafelt voor u de experience zodat u tot actie kunt overgaan, want 'het wordt pas leuk als u meedoet'.
Auteurs:
Verkooppositie:
Taal: Nederlands
Verschijningsvorm: Boek
Aantal bladzijden: 153
Verschijningsdatum: 2005
Druk: 1e
Voor dit boek zijn nog geen reviews