Gratis verzending

Bij een bestelling vanaf €20

Christine van der Linden & Carla de Barros Barbosa De PR Factor
Binnen 2 werkdagen bezorgd
ISBN: 9789491560538
Taal: Nederlands
Verschijningsvorm: Boek
Aantal bladzijden: 76
Verschijningsdatum: 2013
Druk: 1e
€22,95

Gratis

verzending

Aantal: Bestellen
Geen info

Steeds vaker grijpen bedrijven naar PR als instrument om hun merk en producten in de spotlights te krijgen. Eenmaal succesvol lijkt het voor de buitenwereld vaak een toevallige samenloop van omstandigheden, in de praktijk is het bijna altijd het gevolg van een goed doordachte strategie.

Bedenken, maken en verspreiden van nieuwswaardige content 
In het nieuwe boek De PR-factor geven Marketing-PR-professionals Christine van der Linden en Carla de Barros Barbosa praktische tips en inzichten voor het bedenken, maken en verspreiden van nieuwswaardige content. Van het uitzetten van de strategie tot een contentanalyse en het bepalen van de juiste doelgroepen. Ook krijgen lezers een kijkje in het hoofd van de gemiddelde journalist. Hoe beoordelen ze nieuws, waar knappen ze op af en wanneer worden ze echt enthousiast van een onderwerp? De PR-factor is onmisbaar leesvoer voor marketeers en communicatieprofessionals die hun boodschap willen teruglezen in krantenkolommen en magazines, op blogs en andere nieuwssites.

Geslaagde voorbeelden
“PR goed en slim inzetten, betekent meer mensen bereiken op een geloofwaardige manier”, vertelt De Barros Barbosa. In het boek staan veel succesvolle PR showcases uit de praktijk, onder meer over het eiland Aruba, National Geographic Channel en het 170-jarig bestaan van C&A.  “De PR-factor toont aan dat PR een methodische aanpak vergt en meetbaar bijdraagt aan het behalen van de bedrijfsdoelstellingen.”

Auteurs:
Verkooppositie:
Taal: Nederlands
Verschijningsvorm: Boek
Aantal bladzijden: 76
Verschijningsdatum: 2013
Druk: 1e
communicatieserie (7)
 Toevoegen
Gebruik komma's om tags te scheiden.
Voor dit boek zijn nog geen reviews