Gratis verzending

Bij een bestelling vanaf €20

Brian Solis Het einde van Business As Usual

Het einde van Business As Usual

Brian Solis

Binnen 2 werkdagen bezorgd
ISBN: 9789491560507
Taal: Nederlands
Verschijningsvorm: Boek
Aantal bladzijden: 348
Verschijningsdatum: 2013
Druk: 1e
€29,95

Gratis

verzending

Aantal: Bestellen
Geen info

De invloed van consumenten neemt toe; als bedrijf kun je hier je voordeel mee doen. Leer van dit nieuwe consumentengedrag, zoek verbinding en pas je aan. Dit is het einde van business as usual en het begin van een nieuw tijdperk waarin relevantie centraal staat.

De hoofdpunten:

  • Gedeelde ervaringen geven merken een nieuwe betekenis in de omgeving van de digitale consument. Slimme merken creëren deze ervaringen zelf en bepalen welke richting ze uitgaan.

  • De invloed van consumenten neemt toe; bedrijven kunnen hier hun voordeel meedoen.

  • Zoek verbinding met je nieuwe publiek (en het publiek van je publiek) door middel van nieuwe touchpoints tussen consumenten, merken en nieuwe beïnvloeders.

  • Creëer een cultuur van verandering om vertrouwen, invloed en relevantie te verwerven onder verbonden consumenten.

Auteurs:
Verkooppositie:
Taal: Nederlands
Verschijningsvorm: Boek
Aantal bladzijden: 348
Verschijningsdatum: 2013
Druk: 1e
Voor dit boek zijn nog geen reviews