Gratis verzending

Bij een bestelling vanaf €20

Deze auteur heeft (1) producten


Vera de Witte, Iris Bogers

Vera de Witte, Iris Bogers

Vera de Witte is ruim 15 jaar actief in het communicatievak, vooral voor en in het publieke domein. Zo bekleedde zij onder meer de functies hoofd concerncommunicatie Belastingdienst, hoofd corporate communicatie Dienst Justitiële Inrichtingen (Justitie), manager Berenschot Communicatie en hoofd communicatie en marketing CAOP. Zij werkt nu als directeur communicatie bij de VNG.
Zij is auteur van onder meer Public Branding, over zin en onzin van merkenbeleid bij de overheid (2002), De wereld achter de arbeidsmarktcampagne (2003), De kracht van de boodschap (2007), De professionele communicatiefunctie (2008) en Kleur bekennen (2014). Zij is bestuursvoorzitter van de vakgroep overheidscommunicatie van Logeion.

Iris Bogers (1976) volgde de opleiding Internationale Bedrijfscommunicatie aan de Radboud Universiteit Nijmegen. Sinds maart 2008 houdt zij zich bezig met het werkgeversmerk Nooteboom Groep, producent van transportoplossingen voor het speciaal transport. Hiervoor was zij consultant bij Berenschot Communicatie waar zij vooral de expertise verandercommunicatie voor verschillende opdrachtgevers inzette. Voor Berenschot Communicatie werkte zij als senior adviseur in diverse communicatiefuncties bij AVR en bij Trouw Aquaculture in Schotland, onderdeel van Nutreco. Zij is verder examinator bij het NIMA voor de Interne en Concerncommunicatie-B (ICCB) examens.

Geschreven boeken

Sorteer:
Aantal:

Vera de Witte, Iris Bogers

€41,50