Gratis verzending

Bij een bestelling vanaf €20


Paul Postma

Paul Postma

Paul Postma - econoom, Universiteit van Amsterdam - is een internationaal erkende marketingautoriteit en legde de basis voor de marketingbenadering die als CRM een wereldwijde vlucht heeft genomen. Hij was o.a. marketingdirecteur van Wehkamp en bouwde als partner van Ernst & Young een internationale CRM praktijk op. Deze benadering heeft hij doorontwikkeld tot de marketingdiscipline bij uitstek van het webtijdperk: Direct Marketing 3.0, waarin online en offl ine worden gecombineerd.
 

Als een van Nederlands´ bekendste marketeers heeft Paul Postma een reputatie in successen met datagestuurde marketing. Als geen ander heeft hij inzicht in kansen en mogelijkheden van Big Data Marketing, en in de illusies. “Wie via Big Data naar zijn klanten kijkt, ziet als een onbevangen kind hoe verrassend de wereld er in werkelijkheid uitziet.”  

 

Hij geeft lezingen in binnen- en buitenland, en zijn boeken zijn veelvuldig vertaald, waaronder in het Chinees. Auteur van Het Nieuwe Marketing Tijdperk, vertaald als The New Marketing Era - new media same message (McGraw-Hill, N.Y.), van Personal Sales Management, en The Ultimate Marketing Machine. Met Het Breinboek voor Managers (Contact, Amsterdam) over de verbanden tussen ons brein en ons gedrag als marketeer, trok hij internationaal aandacht. Bij Adfo Books verscheen o.a. “Anatomie van de Verleiding – Neuromarketing succesvol toegepast.” (3e druk, 2016). Vanaf december is zijn nieuwste boek "Big Data Marketing: snel - simpel - succesvol" verkrijgbaar. 
 

Directeur van Paul Postma Marketing Consultancy B.V. (PPMC), organisatieadviesbureau voor commerciële vraagstukken. PPMC werd op basis van onderzoek door TNS NIPO onder klanten van adviesbedrijven verkozen tot het beste marketingen businessconsultancy bedrijf in Nederland. www.ppmc.nl.

Geschreven boeken

Sorteer:
Aantal:

Paul Postma

€27,95

Anatomie van de Verleiding

Neuromarketing succesvol toegepast

Paul Postma

€34,50

Paul Postma

€34,50