Gratis verzending

Bij een bestelling vanaf €20

Deze auteur heeft (1) producten


Nirmalya Kumar en Jan-Benedict Steenkamp

Nirmalya Kumar en Jan-Benedict Steenkamp

Nirmalya Kumar is hoogleraar marketing en directeur van het Aditya Birla India Centre van London Business School. Hij is een van de meest vooraanstaande denkers over strategie en marketing en heeft gedoceerd aan Harvard Business School, imd en Northwest ern University.
Nirmalya is een productief auteur, consultant, coach en spreker op conferenties. Hij heeft samengewerkt met ruim vijftig Fortune 500-bedrijven. In 2010 werd hij door Speaking.com gekozen in de top-5 van marketingsprekers op de wereld. The Economic Times zet hem op de zesde plaats van de lijst van Global Indian Thought Leaders – vooraanstaande mondiale denkers van India. The Economist noemde hem in het omslagartikel ‘The New Masters of Management’ een rijzende superster. In 2011 werd hij opgenomen in de Thinkers50 Ranking, de lijst met wereldwijd toonaangevende denkers over management, en ontving hij hun Global Village Award.

Jan-Benedict E.M. Steenkamp is verbonden aan de University of North Carolina, waar hij de C. Knox Massey-leerstoel van de Kenan-Flagler Business School bekleedt. Daarnaast is hij directeur van AiMark. Hij is Nederlander van geboorte en heeft over de hele wereld gedoceerd, adviseurschappen vervuld en seminars voor topmanagers gegeven. Jan-Benedict is in het bezit van een eredoctoraat en is veelvuldig onderscheiden voor zijn werk, onder meer door de Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen en de European Marketing Academy. Hij geldt als de meest gezaghebbende marketingdeskundige van het afgelopen decennium. Hij is een gewaardeerd consultant in branding en strategie en aan zijn werk wordt regelmatig aandacht besteed in Harvard Business Review, The Wall Street Journal, Financial Times, The Economist, The New York Times en andere media.

Geschreven boeken

Sorteer:
Aantal:

Nirmalya Kumar en Jan-Benedict Steenkamp

€29,95