Gratis verzending

Bij een bestelling vanaf €20


Mignon van Halderen, Kym Kettler-Paddock & Craig Badings

Mignon van Halderen, Kym Kettler-Paddock & Craig Badings

Mignon van Halderen (PhD) is eigenaar van het bedrijf Leading Thoughts, dat consultancy, onderzoek en trainingen voor managers biedt op het gebied van thought leadership en strategische positionering. Mignon helpt organisaties keuzes te maken over hun thoughtleadership-strategieën. Daarnaast biedt ze ondersteuning bij het ontdekken of in kaart brengen van het novel point of view, het in lijn brengen van de doelen en activiteiten van het bedrijf met het novel point of view en het verhogen van de betrokkenheid van medewerkers en stakeholders bij het novel point of view.

Tijdens de 10 jaar die ze bij het Corporate Communication Centre (bit.ly/IUnfjX) aan de Rotterdam School of Management (Erasmus Universiteit) heeft gewerkt, heeft Mignon veel ervaring opgedaan in het combineren van onderzoek, consultancy en trainingen voor managers en professionals. Ze benadert bedrijfskundige problemen met een evidence-based aanpak. Met behulp van eenvoudige maar effectieve onderzoeken helpt ze organisaties om essentiële stakeholderinformatie te verzamelen die nodig is om een succesvolle thoughtleadership-strategie op te bouwen. Denk hierbij aan een interne identiteitsanalyse, stakeholderonderzoek en het benchmarken van de thoughtleadership-positie van een bedrijf ten opzichte van de concurrentie.

Mignon geeft een 3-daagse Masterclass voor Corporate Communicatiemanagers over thought leadership aan de Rotterdam School of Management en faciliteert incompany leiderschapstrainingen.

Kym Kettler-Paddock studeerde Chemical Engineering aan de Michigan State University, gevolgd door een postdoctoraal aan in dezelfde richting aan de University of Minnesota. Ze begon haar carrière in 1993 bij Uniqema, een dochteronderneming van Unilever in Chicago. Gedurende haar tijd bij Uniqema werkte ze bij de technische dienst en de afdeling productmanagement, waarbij ze met alle lagen in de organisatie samenwerkte, evenals met leveranciers en klanten. In 1998 verhuisde Kym met Uniqema mee naar Nederland. Ze werkte zes jaar lang op de Europese en internationale productmarketingafdeling, waarna ze de positie van hoofd corporate communicatie op zich nam.

De start van Kym’s carrière in corporate communicatie was een ware vuurdoop met bezuiningsprojecten, gedwongen ontslagen en de voortgezette introductie van een nieuwe strategie en bedrijfscultuur – allemaal tijdens het eerste jaar. Kym bood deze uitdagingen met veel plezier het hoofd en zag het team onder haar leiding opbloeien en resultaat leveren.

Craig Badings heeft 22 jaar ervaring in het adviseren van grote corporaties en topmanagers in Australië en Zuid-Afrika. Hij biedt advies op het gebied van thought leadership, issue- en crisismanagement, mediarelaties en profielmanagement aan bedrijven in de financiële en zakelijke dienstverlening, de biotechnologie, de makelaardij, FMCG, telecommunicatie, IT en overheidssectoren.

Craig is de auteur van Brand Stand: seven steps to thought leadership, de blog www.thoughtleadershipstrategy.net/ en het in 2012  verschenen boek #THOUGHT LEADERSHIP Tweet: 140 Prompts for Designing and Executing an Effective Thought Leadership Campaign.

Craig heeft passie voor thought leadership. Hij richt zich op de wijze waarop bedrijven en individuen een stevige thoughtleadership-positie weten te bereiken, en hoe ze vervolgens thought leadership en gerelateerde thema’s effectief in kunnen zetten via diverse kanalen, waaronder social media.

Craig is directeur van Cannings Corporate Communications in Sydney, Australia. Cannings is onderdeel van de beursgenoteerde STW-groep.

Craig (BA) heeft een diploma in educatie van de University of Cape Town, naast een Business Management Diploma van het Damelin College en een diploma in PR.

Geschreven boeken

Sorteer:
Aantal:

Mignon van Halderen, Kym Kettler-Paddock & Craig Badings

€22,95