Gratis verzending

Bij een bestelling vanaf €20


Marco de Boer

Marco de Boer

Marco de Boer (1967) begon zijn creatieve carrière voor de klas. Met de komst van een computer richtte hij samen met Hugo Kalf in 1995 het bedrijf Artmiks op. Als volledig autodidact heeft hij zich alle benodigde kennis en kunde toegeëigend die nodig was om Artmiks zestien jaar lang als creatieve hotshop in de markt te houden.

Artmiks, bekend van projecten op de rand van kunst en communicatie zoals Puree.nl, Soundads en Less Feels Better, werkte onder andere voor klanten als Nike, ReedElsevier en Tommy Hilfiger. Met de komst in 2010 van Kyra Roest als partner ging Artmiks over in Bohemia Amsterdam (BA).

Als creative & strategy director bij Bohemia Amsterdam ontwikkelt Marco doordachte en scherpe communicatieconcepten die keer op keer innovatief en vooruitstrevend zijn, custom made voor de klant en diens doelen. Hij begeleidt zijn internationale team door vrijheid aan te vullen met creatief inzicht en zelfdiscipline.

Vrij van voorkeursmiddelen weet Marco elke keer weer de juiste media in te zetten voor de beste Smart Solutions. Dat het vinden van een slimme oplossing niet afhankelijk is van absolute creatieve vrijheid, bewijst hij door het ontwikkelen van dit Big Brand Moments-model waarin hij juist met regels en orde ruimte maakt voor creativiteit.

Marco heeft naast zijn werkzaamheden bij Artmiks en Bohemia Amsterdam ook jaren lesgegeven aan de Koninklijke Academie Den Haag en de Hallo Academie. Hij is tevens drie jaar nationaal en internationaal bestuurslid geweest van de Entrepreneurs’ Organization en heeft zich ruim vier jaar ingezet voor de belangen van reclamecreatieven in de ADCN.

Zijn credo: be unique to be noticed.

Geschreven boeken

Sorteer:
Aantal:

Marco de Boer

€14,95