Gratis verzending

Bij een bestelling vanaf €20

Deze auteur heeft (1) producten


Marc van Eck, Ellen Leenhouts en Linda Rutten

Marc van Eck, Ellen Leenhouts en Linda Rutten

Marc van Eck (1966) heeft Bedrijfseconomie gestudeerd aan de Universiteit van Groningen en is tevens Register Marketeer. Hij werkte in diverse marketingfuncties bij Procter & Gamble en was consultant bij strategisch adviesbureau Bain & Company. In 2001 was hij een van de oprichters van strategisch marketingadviesbureau Business Openers. Van Eck is initiatiefnemer en voorzitter van de Internal Branding Groepering van het NIMA. Hij is een vooraanstaand spreker op het gebied van merken, strategie en Internal Branding. Van Eck is een kritische visionair. Hij is scherp en authentiek. Mensen hebben na naar Van Eck geluisterd te hebben een mening! Hij geeft energie om aan de slag te gaan. Inhoudelijk is hij bijzonder sterk. Geen boekenwijsheid, maar eigen-wijsheid. Dit boek bevat dan ook weinig napraten van anderen. Het heeft zich in de praktijk ontwikkeld.
Van Eck is tevens medeauteur van Internal Branding in de praktijk, het merk als kompas (2008) en Businessplan op 1A4, word succesvoller met OGSM (2012).

Ellen Leenhouts (1965) is afgestudeerd in Beleid en Management Gezondheidszorg aan de Erasmus Universiteit te Rotterdam. Ze heeft een achtergrond in marketing en sales, onder andere bij Procter & Gamble en als zelfstandig marketing consultant. Ellen is sinds 2002 aan Business Openers verbonden en heeft veel ervaring in het marktgericht maken van bedrijven. Ze helpt organisaties van goed naar geweldig met een Rotterdamse doe-mentaliteit. Ze is humoristisch spreker over onder andere Positionering en Internal Branding.
Ellen is medeauteur van Internal Branding in de praktijk, het merk als kompas (2008) en Businessplan op 1A4, word succesvoller met OGSM (2012).

Linda Rutten (1970) studeerde levensmiddelentechnologie aan de Wageningen Universiteit waar zij afstudeerde in kwaliteitsmanagement. Ze werkte onder andere als (senior)consultant bij TNO, innovatieadviesbureau Innovaction en internationaal marktanalysebureau Datamonitor te Londen. Linda werkt sinds 2007 bij Business Openers waar zij zich specifiek richt op het vormgeven en begeleiden van Internal Branding-trajecten. Hierbij combineert zij haar inzicht in processen en ervaring met projectmanagement met een sterk gevoel voor wat past bij en werkt voor de vele verschillende organisaties waar zij voor werkt.
Door haar onderzoeksachtergrond weet Linda altijd de juiste vragen te stellen en snel tot inzichten te komen, waarmee zij samen met klanten op een pragmatische en verbindende manier altijd weer een succesvolle aanpak weet te vinden.

De auteurs zijn allen werkzaam bij Business Openers. Business Openers is een strategisch marketingadviesbureau dat gericht is op het creëren van marktkansen en het realiseren van businessgroei voor haar klanten. Om dit te verwerkelijken helpt Business Openers klanten bij het veroveren van een unieke en authentieke positie in de markt, met het merk als kompas. Business Openers adviseert bedrijven over merkpositionering, Internal Branding en business strategie. Bekijk voor meer informatie de website www.businessopeners.nl of neem contact op via info@businessopeners.nl.

Geschreven boeken

Sorteer:
Aantal:

Marc van Eck, Ellen Leenhouts en Linda Rutten

€24,95