Gratis verzending

Bij een bestelling vanaf €20

Deze auteur heeft (0) producten


M. Rotteveel en Rob Does

M. Rotteveel en Rob Does

Michiel Rotteveel (1968) is afgestudeerd bedrijfseconoom en sinds 1994 werkzaam als marktonderzoeker. Op dit moment is hij manager research bij ITHAKA marktanalisten, een organisatie die zich bezig houdt met het communicatie- en media-onderzoek. Deze functie maakt het mogelijk om zijn interesses voor zowel kwalitatief als kwantitatief onderzoek te combineren, van complexe segmentatietrajecten tot brainstormsessies. Dit alles in het kader van zijn fascinatie voor het zoeken naar de optimale match tussen vragen van opdrachtgevers en mogelijkheden die onderzoek biedt.

 

Rob Does (1964) is directeur/oprichter van ITHAKA marktanalisten. Als afgestudeerd bedrijfskundige is hij vooral gefascineerd door praktisch toepasbaar communicatie-onderzoek. Hij heeft als marktonderzoeker gewerkt in de farmaceutische branche en heeft ruime uitgeefervaring bij diverse uitgevers.

Hij is auteur van diverse artikelen over online usability onderzoek voor het vakblad InCT. Daarnaast spreekt hij regelmatig op internationale ESOMAR congressen over actuele onderzoeksontwikkelingen.

Geschreven boeken

Sorteer:
Aantal:
Geen producten gevonden...