Gratis verzending

Bij een bestelling vanaf €20


Luc van Beers, Gaby Nedeski

Luc van Beers, Gaby Nedeski

Luc van Beers is oprichter van Proof Reputation. Voordat hij in 2001 startte met Proof was hij (managing) partner bij FHV/BBDO. Hij heeft een journalistieke achtergrond en brede ervaring in internationale communicatie en internationaal veranderingsmanagement, boardroom consultancy en complexe communicatieprogramma's. Hij heeft grote internal brandingconcepten ontwikkeld voor bedrijven als Achmea, Ahold, Bouwfonds, Delta Lloyd Groep, Heineken, ING, Interpolis, Nationale-Nederlanden, NIKE  en Ymere. Proof verwierf meer dan 25 nominaties en awards sinds de oprichting. Luc is communicatieman van het jaar 2009 geworden.

Gaby Nedeski is bij verschillende grote concerns (waaronder Interpolis en Achmea) verantwoordelijk geweest voor ingrijpende verandertrajecten, waarbij internal branding succesvol werd ingezet. Zij heeft onder meer het bekende OPENconcept geïntroduceerd bij Interpolis, een van de eerste voorbeelden van internal branding 2.0. Zij is een ervaren manager en consultant op het gebied van internal branding, reputatiemanagement en interne communicatie.

Geschreven boeken

Sorteer:
Aantal:

Luc van Beers, Gaby Nedeski

€32,50