Gratis verzending

Bij een bestelling vanaf €20


Jan Dijkgraaf en Ronald Voorn

Jan Dijkgraaf en Ronald Voorn

Jan Dijkgraaf is sinds 2010 ‘professioneel buttkicker’. Hij is verder columnist, schrijver van o.a. (zelf)managementboeken en spreker. Daarvoor was hij jarenlang journalist (o.a. Rotterdams Nieuwsblad, Haagsche Courant en Panorama) en hoofdredacteur (Metro, Management Team en HP/De Tijd). Ronald en Jan waren van 1979 tot 1982 klasgenoten op het heao (afdeling Communicatie) in Utrecht.

Ronald Voorn is een breed, diep en internationaal ontwikkelde marketing- en merkenstrateeg die o.a. bij Heineken wereldwijd verantwoordelijk was voor het marketingbeleid. Hij is merkwetenschapper,  docent/onderzoeker aan de HU in consumentengedrag, branding en marketingcommunicatie en gastdocent aan de universiteiten van Twente, Florida, Amsterdam en Leiden. Verder is hij de vader van de gedachte achter de Science for Business Group. Ronald is zeer geïnteresseerd in het beïnvloeden van gedrag door middel van communicatie en wordt daarvoor regelmatig als gastspreker gevraagd. Hij blogt ook vanuit dat perspectief over marketing, marketingcommunicatie en gedragsbeïnvloeding.

Geschreven boeken

Sorteer:
Aantal:

Jan Dijkgraaf en Ronald Voorn

€19,95