Gratis verzending

Bij een bestelling vanaf €20


Harrie van Rooij

Harrie van Rooij

Harrie van Rooij studeerde filosofie en bedrijfscommunicatie. Hij heeft twintig jaar ervaring als communicatieadviseur. Eerst als freelancer en later bij de Belastingdienst, de Academie voor overheidscommunicatie en het Ministerie van Financiën. Hij adviseert bestuurders over de breedte van het communicatievak. Over campagnes, de ontwikkeling van online omgevingen, gedragsverandering en communicatieve organisaties. Daarnaast treedt hij graag op als spreker, publicist, trainer en onderzoeker.

Harrie is een generalist die graag de randen van het vak opzoekt. De combinatie van filosoof en communicatiespecialist zit hem als gegoten. Het gemeenschappelijke zit voor hem in het zoeken naar de achterkant van wat vanzelfsprekend is; patronen ontdekken die ten grondslag liggen aan wat we zeggen, zien en doen.

Wat hij leert, deelt hij graag in vaktijdschriften, blogs of boekbijdragen. In zijn onderzoek houdt hij zich bezig met de waarden die zijn verbonden aan overheidscommunicatie en de perspectieven op burgers die daarbij een rol spelen. In zijn columns en opiniebijdragen schrijft hij over waarom we plotseling niet meer van zeehonden houden of waarom Nederlanders het Koningslied niet mooi vonden.

Geschreven boeken

Sorteer:
Aantal:

Harrie van Rooij

€22,95