Gratis verzending

Bij een bestelling vanaf €20


Gaby Nedeski, Luc van Beers

Gaby Nedeski, Luc van Beers

Gaby Nedeski is bij verschillende grote concerns (waaronder Interpolis en Achmea) verantwoordelijk geweest voor ingrijpende verandertrajecten, waarbij internal branding succesvol werd ingezet. Zij heeft onder meer het bekende OPEN-concept geïntroduceerd bij Interpolis, één van de eerste voorbeelden van internal branding 2.0. Zij is een ervaren manager en consultant op het gebied van internal branding, reputatiemanagement en organisatiecommunicatie.

De auteurs werkten samen aan verscheidene internal branding-trajecten en zijn veelgevraagde sprekers en gastdocenten over dit onderwerp.

Luc van beers: Gedreven, autonoom, onrustig, scherpe reputatie- en merkprofessional. Krijgt zaken voor elkaar. Bouwt. Strategie en conceptmaker. Heeft internal branding mee op de kaart gezet in Nederland. Innovatief. Gelouterd en gelauwerd. Was communicatieman van het jaar, ontving tientallen nationale en internationale prijzen met zijn bureaus. Heeft bij Proof nu vooral rol van aanjager en conceptmaker.

Geschreven boeken

Sorteer:
Aantal:

Gaby Nedeski, Luc van Beers

€29,95