Gratis verzending

Bij een bestelling vanaf €20


Dick Buschman, Femke Schavemaker

Dick Buschman, Femke Schavemaker

Dick Buschman (1973) is oprichter en eigenaar van ACHTUNG, bureau voor interactieve communicatie en reclame. Hij studeerde Internationale Marketing en Bedrijfskunde. Sinds 1997 is hij actief op het snijvlak van interactieve media en marketingcommunicatie.
Hij begon in 1997 als marketeer op de interactieve marketingafdeling van het Nederlands Bureau voor Toerisme. Van 1999 tot 2005 was hij binnen Lost Boys als Director Campaigning verantwoordelijk voor interactieve communicatie concepten voor klanten uit de entertainment, automotive en consumentengoederen industrie. In 2005 richtte hij samen met Mervyn ten Dam het bureau ACHTUNG op, dat interactieve campagnes ontwikkelt voor onder andere Talpa, Simyo, O’Neill, MEXX en Bavaria . Daarnaast is Dick actief als spreker op marketingcongressen en geeft hij (gast)colleges bij SRM, Universiteit Nyenrode, en Hogeschool Inholland. Hij ontwikkelde voor HEO-ICT een module over Experience Marketing voor docenten en studenten (marketing)communicatie.


Femke Schavemaker (1973) is Creative Lead bij Lost Boys. Vanuit die rol bedenkt en ontwikkelt zij interactieve concepten en verhalen voor merken als KLM, Volkswagen,Wehkamp en Nuon. Femke studeerde Nederlands en Wijsbegeerte en later ‘Tekst en verbeelding’ aan de Rietveld Academie. In haar afstudeerscriptie Wijsbegeerte (1997) beschrijft zij hoe aan het eind van de twintigste eeuw de verplichte oppervlakkigheid die het postmodernisme kenmerkt (eindelijk) op haar retour is. Femke groeide op in het tamelijk belevenisloze Zoetermeer en is misschien wel daarom al vanaf jonge leeftijd op zoek naar ervaringen.
Haar verhalen publiceert ze op haar weblog Femster.nl. Ook is zij te volgen via haar maandelijkse trendcolumn in Reclameweek.

Geschreven boeken

Sorteer:
Aantal:

Dick Buschman, Femke Schavemaker

€25,95