Gratis verzending

Bij een bestelling vanaf €20


Christine van der Linden & Carla de Barros Barbosa

Christine van der Linden & Carla de Barros Barbosa

Marketing-PR-specialisten Christine van der Linden (l) en Carla de Barros Barbosa (r) putten uit hun ervaringen in sectoren als entertainment, toerisme, lifestyle, food en zakelijke dienstverlening.

Als oprichters van Marketing PR-bureau Linden & Barbosa zijn zij betrokken geweest bij uiteenlopende communicatievraagstukken. Voorbeelden zijn ‘de rebranding van TNT Post naar PostNL’, ‘de herpositionering van het eiland Aruba’, ‘het 170-jarig bestaan van C&A’, ‘het 35-jarig bestaan van Sesamstraat’ en ‘de invoering van de Nederlandse Mars-repen met UTZ CERTIFIED-logo (gemaakt van duurzaam geproduceerde cacao)’.

Ze adviseerden ook over vele internationale productintroducties, zoals de lancering van de game consoles PlayStation4 en PlayStation Vita, de opening van Europa’s grootste online schoenenwinkel Sarenza en de introductie van het Engelse theemerk Clipper in Nederland.

Christine van der Linden (43) en Carla de Barros Barbosa (38) runnen nu 12 jaar het succesvolle Marketing PR-bureau Linden & Barbosa.

Geschreven boeken

Sorteer:
Aantal:

Christine van der Linden & Carla de Barros Barbosa

€22,95