Gratis verzending

Bij een bestelling vanaf €20

Aart Lensink Aan de slag met contentmarketing (2e ed.)

Aan de slag met contentmarketing (2e ed.)

Aart Lensink

Binnen 2 werkdagen bezorgd
ISBN: 9789492196217
Auteurs: Aart Lensink
Taal: Nederlands
Verschijningsvorm: Paperback
Aantal bladzijden: -
Verschijningsdatum: 03-02-2017
Druk: 1
€27,95

Gratis

verzending

Aantal: Bestellen
Geen info

Contentmarketing is de snelst groeiende discipline in marketing. Met dank aan alle mogelijkheden om reclame te negeren of weg te klikken. Een nieuwe generatie marketeers snapt op hoofdlijnen hoe het werkt. Maar ontwikkel je nu een superieure contentstrategie?

In dit boek gaat Aart Lensink, oprichter van het meestbekroonde contentmarketingbureau van Nederland, in op de vier belangrijkste pijlers van contentmarketing:
◆ Strategie
◆ Contentproductie
◆ Distributie
◆ Conversie

Nieuwe ontwikkelingen komen uitgebreid aan bod. De opmars van campagnecontent, ofwel: hoe je op korte termijn succes boekt met contentmarketing. En de internationalisering van het contentvak. Waarom zelf ontwikkelen als je proven formats uit een ander land kunt halen?

Let op: dit boek is beschikbaar vanaf begin februari 2017.

Auteurs: Aart Lensink
Verkooppositie:
Taal: Nederlands
Verschijningsvorm: Paperback
Aantal bladzijden: -
Verschijningsdatum: 03-02-2017
Druk: 1
Voor dit boek zijn nog geen reviews

Anderen bekeken ook